გაკვეთილის
მთავარი თემა
|
გეომეტრიული
გარდაქმნები, ცენტრული სიმეტრია, ღერძული სიმეტრია,
|
სწავლების
საფეხური
|
IX კლასი,
|
მოსწავლეთა
პროფილი
|
27 მოსწავლე
|
მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
მოსწავლემ უნდა ააგოს მოცემული ფიგურის
სიმეტრიული ფიგურა
წერტილის მიმაართ.
გეომტრიული გარდაქმნები იმიტომაა მნიშვნელოვანი , რომ მოსწავლეს უადვილდება მუშაობა დაფასთან;
მოწავლე
აგებს ნებისმიერ ფიგურას,სვამს წერტილს და აგებს აგებული ფიგურის სიმეტრიულ წერტილბს დასმული წერტილის მიმართ.
წერტილებს აერთებს თანმიმდევრობით და განმარტავს. დასმული წერტილი სიმეტრიის ცენტრია
ფიგურებს ცენტრულად სიმმეტრიული ფიგურები ეწოდება
|
გაკვეთილის
მიზნები და შედეგები
|
|
წინასწარი
ცოდნა
|
მოსწავლემ
უნდა იცოდეს ფიგურის აგება და სიმეტრიის ცენტრის დაფიქსირება
|
სასწავლო
მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
დაფა,ცარცი,სახაზავი,რვეული,ფანქარი
|
გაკვეთილის
მსვლელობა\ საკლასო მენეგმენტი
|
გამოწვევა:
მასწავლებელი ასწავლის როგორ დახაზოს ფიგურა.
რატომ
არის იგურები სიმეტრიული?
აწარმოებს
მოსწავლე გაზომვას ფიგურის წერტილებსა და აგებული ფიგურის წერტილებს შორის მანძილს
ცენტრიდან. მოსწავლე აღმოაჩენსრომმანძილები ტოლია
შეჯამება
|
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment